1402/12/08-09:04

شناسایی و انهدام باند حرفه‌ای سارقان طلاجات منزل در هرمزگان

شناسایی و انهدام باند حرفه‌ای سارقان طلاجات منزل در هرمزگان

فرمانده انتظامي استان هرمزگان از شناسايی و انهدام يک باند سارقان حرفه‌ای طلاجات منازل در استان خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهارداشت: در پي مراجعه و اعلام شکايت تعدادي از شهروندان به پليس آگاهي منبي بر سرقت از منزل آنان به شيوه تخريب درب آپارتمان ها، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

 وي افزود: با اقدامات گسترده فني و اطلاعاتي تعداد 3 باند سارقان حرفه اي و سابقه دار غيربومي به تعداد 9 نفر که با 3 دستگاه خودروي سواري پژو 206 و خودروي تيبادو جهت انجام سرقت طلاجات منزل وارد شهرستان بندرعباس شده بودند شناسايي و در سه عمليات منسجم با اشرافيت کامل هر 3 باند دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

 اين مقام انتظامي اظهار داشت : متهمان در بازجويي هاي فني بعمل آمده به 16 فقره سرقت منازل آپارتماني شهروندان اقرار کردند که در بازرسي از خودروهاي اين باند مقدار 400 گرم طلاجات مسروقه و تعداد زيادي ساعتهاي مچي گرانبها ، لب تاب و ديگر اموال قيمتي که توسط سارقان سرقت شده بود کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي هرمزگان با بيان اين که متهمان با تشکيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي و روانه زندان شدند به  عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان توصيه کرد: حتي الامکان اموال قيمتي و  باارزش خود شامل( طلاجات،سکه ، ارز و... را به صندوق امانات بانک بسپارند ، به هنگام خروج و ترک منزل  از خاموش کردن کليه چراغهاي منزل خودداري کرده و جهت حفاظت از منزل خود همواره از سيستم هاي ايمني از قبيل نصب دزدگير ، دوربين مداربسته ، استفاده کنند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط