1402/11/24-17:51

کشف 47 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در هرمزگان

کشف 47 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در هرمزگان

رییس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح خلع سلاح با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و کشف 47 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجازدر 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی بشارتی رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان امروز از اجرای طرح خلع سلاح با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و کشف 47 قبضه سلاح جنگی و شکار غیر مجازدر 72 ساعت گذشته در استان خبر داد و  در تشریح این خبر اظهار کرد:  در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف ارتقاء احساس امنیت ذهنی و عینی و همچنین تامین آرامش عمومی و به منظور برخورد با دارندگان سلاح های غیرمجاز، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده به مدت 72 ساعت در استان اجرا شد. 

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش  همه جانبه صورت گرفته تعداد 15 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی استان اظهار داشت : دربازرسی از منازل و مخفیگاههای متهمان تعداد 22 قبضه سلاح جنگی  و 25 قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و 191 عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.  رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح های غیر مجاز بصورت مستمر  وبا اقتدار در سطح استان اجرا می شود.  

 بشارتی در پایان  یکی از تاثیرات مهم اجرای این طرح را  کاهش دسترسی مجرمین و افراد فرصت طلب به موارد ممنوعه مانند سلاح ومهمات غیر مجاز  و  کاهش وقوع جرائم از جمله جرائم خشن و ارتقاء ضریب امنیت  عمومی و اجتماعی عنوان کرد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط