1402/11/24-20:43

دستگیری قاتل متواری در بندرلنگه

دستگیری قاتل متواری در بندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان ازاشرافیت اطلاعاتی و سرعت عمل پلیس بندرلنگه در شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از 12 ساعت خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان، امروز، اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع جمعی و قتل عمد در بندرچارک، بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: مأموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام که در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد تعداد 7 نفر  که در یک منزل مسکونی در کنار یکدیگر حضور داشته اند و سه نفر از آنان به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند که در این درگیری یکی از عاملان درگیری با ضربات چاقو به قتل می رسد. 

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه عاملان درگیری از محل متواری شده بودند، اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع، با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نهایتا در کمتر از 12 ساعت پس از وقوع قتل مخفیگاه قاتل اصلی متواری که در منزل یکی از اقوام خود در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان مخفی شده بود شناسایی و درعملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیرشد. 

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده به پلیس آگاهی شهرستان انتقال که در بازجویی به عمل آمده به قتل مقتول با چاقو به انگیزه اختلاف شخصی اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط