1402/11/08-11:20

قهرمانان اسکیت باز جنوب کشور مشخص شدند

قهرمانان اسکیت باز جنوب کشور مشخص شدند

رییس هیات اسکیت استان هرمزگان از پایان مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی استانهای جنوب کشور در بندرعباس خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، رضا نظری رئیس هیئت اسکیت هرمزگان اظهار کرد: این سری از رقابت‌های اسکیت قهرمانی کشور با حضور20 تیم ورزشی از استانهای هرمزگان، کرمان، فارس، کیش، بوشهر و جزیره کیش برگزار شد.

نظری با بیان اینکه در این دوره 257 ورزشکار در 6 رده سنی و در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند، اضافه کرد: نفرات برتر این رقابتها راهی اردوی تمرینی که در اسفند ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

وی در ادامه ضمن گلایه مندی از مسئولان در خصوص نبود پیست استاندارد در شاخه فری استایل، اسکیت برد و سالن رول بال در استان خاطر نشان کرد: در اسفند ماه سال جاری میزبان اردوی استعدادهای برتر جنوب کشور در رشته سرعت هستیم و این در حالی است که تنها پیست اسکیت استان که در بوستان ولایت واقع شده نیازمند ترمیم و بازسازی می باشد.

رییس هیئت اسکیت استان هرمزگان همچنین به فعالیت 17 ساله اسکیت استان اشاره کرد و و افزود: در طی این مدت هرمزگان در شاخه های اسکیت سرعت توانسته است جایگاههای بسیار خوبی را در کشور تصاحب کند و در هرمزگان استعدادهای بسیاری وجود دارند که اگر هدایت شوند و زیرساختهای لازم برای فعالیت آنان فراهم شود، می توانیم شاهد مدال آوری آنان در سطح کشور و بین المللی  باشیم.

رضا نظری در ادامه از عضویت ۵ اسکیت باز هرمزگانی در تیم ملی کشور خبر داد و گفت: تیم آقایان هرمزگان در سال گذشته نایب قهرمان کشور شد و هر چند ورزشکاران هرمزگانی به تیم ملی راه یافتند اما به دلیل نبود حمایت کافی از اعزام به مسابقات آسیایی باز ماندند. 

در سری رقابتهای اسکیت سرعت استانهای جنوب کشور و در رده سنی اول متولدین 95 به بالا کیان ملایی از شیراز فارس اول شد، کارن تورع از شیراز فارس عنوان دومی را به دست آورد و آرتین دوماری از تیم اوکو جیرفت کرمان به مقام سومی رسید.

در رده سنی دوم متولدین 94-93  محمدرضا درفشانیان از تیم شیراز فارس، آدرین طهماسبی نیا از تیم اسکیت پلاشی فارس و آروین افتخار از تیم نیترو اسکیت (فسای فارس به ترتیب اول تا سوم شدند. سورنا قاسم پور از تیم پرشین فارس، هرمزگان صدرا جهانگیری از تیم  نظری جوان هرمزگان و فارس پرشین رادمهر زارع از تیم پرشین فارس نیز موفق شدند  عناوین اول تا سوم  رده سنی سوم متولدین 92-91  را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی رده سنی چهارم متولدین  90-89  نیز کوروش رضایی از تیم ستارگان بوشهر اول شد، امیرحسین عباسی پور از تیم اسکیت پلاشی فارس دوم  و حسین ابراهیم پور از تیم نظری جوان هرمزگان عنوان سومی را کسب کرد. 

در رده سنی پنجم متولدین  87-88  ، رضا رحیمی از تیم اسکیت پلاشی فارس اول شد، کرمان کیان گنجعلی از تیم خانه اسکیت کرمان دوم و فارس رضا بی باک از تیم  سام اسکیت فسای فارس عنوان سومی را به دست آورد.  

رده سنی ششم متولدین 86-83 محمد متین راهپیما، امیررضا شهبازی و محمد امین صمیمی فر هر سه از تیم اسکیت پلاشی فارس به ترتیب اول تا سوم شدند. 

در بخش بانوان :
رده سنی اول متولدین 95 به بالا نیز  هانا نعمت الهی از تیم پرشین فارس، نورا زیارتی از تیم ستارگان بوشهر و زهرا شهرآشوب از تیم جهان اسکیت گراش فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. پارمیس جعفری از تیم اسکیت پلاشی فارس، نورا بهشتی از تیم باشگاه رجبی کرمان و آرمیتا غفاری از تیم شیراز فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم رده سنی دوم متولدین 94-93 را به دست آوردند. 

در رده سنی سوم متولدین 92-91  نیز فارس آندیا بهرامیان از تیم اسکیت پلاشی فارس اول شد، روژان بابا ملکی از تیم اسکیت پلاشی فارس به مقام دوم رسید و شادان نادری پور به همراه دلسا حاتمی هر دو از تیم نظری جوان هرمزگان عنوان سوم مشترک  را به دست اوردند.

در رده سنی چهارم متولدین  90-89  هستی صبوری از تیم نیترو اسکیت فسا فارس اول شد، ترنم طغرلی از تیم اسکیت رکورد سیرجان کرمان دوم و شارمین انگالی از تیم لوتوس بوشهر به مقام سومی رسید.

در رده سنی پنجم متولدین  87-88  روژان رمضانی از تیم باشگاه رجبی کرمان، سوریا ملک پور از تیم اسکیت پلاشی فارس و الناز مختاریان از تیم نظری جوان هرمزگان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در رده سنی ششم متولدین 86-83 نیز فاطمه عابدی و حنانه بحرانی فرد هر دو از تیم اسکیت پلاشی فارس اول و دوم شدند و گلسا سجادی از تیم شیراز سید نیز به مقام سومی بسنده کرد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط