1402/10/15-11:41

مردم خرابی جاده های هرمزگان را گزارش کنند

مردم خرابی جاده های هرمزگان را گزارش کنند

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۵ کیلومتر لکه گیری در محورهای سطح استان شده است، گفت: کاربران جاده ای و مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیرهای مواصلاتی استان، از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.

 به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهران رازمند رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان امروز با  اعلام  این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۵ کیلومتر لکه گیری در محورهای سطح استان شده است.

 

  وی افزود: در راستای حفظ و نگهداری بدنه و جسم جاده ها، این اداره کل ۳۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی، لکه گیری شده که در هدف گذاری سالانه این عدد در مجموع ۱۵۰ کیلومتر مقرر شده بود.

 

  رازمند با اشاره به موارد دیگر عملکرد این اداره در حوزه نگهداری راه های اصلی و شریانی طی مدت ۹ ماهه نخست سال از بهسازی، بازسازی و روکش آسفالت محور جغین در شهرستان رودان، بهسازی و روکش آسفالت تیاب به حکمی در شهرستان میناب، تعریض و بهسازی محور لم زان  پدل، روکش آسفالت رستاق و پارسیان نام برد»   در همین پیوند برخی از شهروندان غرب استان با گلایه از عملکرد شرکت پیمانکار انتقال آب به بستک اعلام کردند که این شرکت با اجرای خط انتقال آب  باعث حفاری در جاده چارک به پارسیان شده و آسفالتی که بابت پر کردن این حفاری به کار برده اند بی کیفیت بوده و نیازمند توجه استاندارد و آسفالت با کیفیت حفاری انجام شده است.

 

  وی تاکید کرد:  کاربران جاده ای و مردم شریف می توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در مسیرهای مواصلاتی استان، از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کنند.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط