1402/10/15-16:35

تأیید صلاحیت 97 نفر در هرمزگان

تأیید صلاحیت 97 نفر در هرمزگان

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان از تایید صلاحیت 97 نفر در هرمزگان از سوی هیأت های نظارت خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، محمد جواد خجسته دبیر ستاد انتخابات هرمزگان امروز از تایید 54 نفر در حوزه مرکزی، 19 نفر در حوزه غرب و 24 نفر در حوزه شرق هرمزگان خبر داد.

وی افزود: 29 نفر در حوزه مرکزی بندرعباس، 6 نفر در حوزه میناب (شرق) و 11 نفر نیز در حوزه بندرلنگه (غرب) عدم تأیید صلاحیت شده اند که می توانند در زمان مشخص شده اقدام به طرح موضوع در شورای نگهبان کنند.

به گفته مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان، صلاحیت 13 نفر نیز در استان احراز نشده است.

خجسته همچنین گفت که 7 خانم در بندرعباس، 2 خانم در بندرلنگه و 2 خانم نیز در میناب در میان تأیید صلاحیت شدگان قرار دارند.

شنیده ها چه می گوید؟

بررسی های میدانی خبرنگار فارس و تماس با برخی چهره ها و نمایندگان حکایت از آن دارد که هر 4 نماینده استان (جباری، آشوری، مرادی، رییسی) که در انتخابات نام نویسی کرده بودند، تأیید صلاحیت شده اند.

همچنین برخی چهره های شاخص از جمله علی اکبر میرزایی، عباس امینی زاده، حسین هاشمی تختی، فاطمه جراره، سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی، محمد احمدی، سید هاشم توانا، رضا وجدان حقیقی، حجت حاجی زاده، سجاد جلال زاده، اسحاق عامری و پرویز سالاری در فضای مجازی از تأیید صلاحیت خود خبر داده اند.

داوطلبانی که عدم تأیید و عدم احراز صلاحیت شده اند می توانند از 17 تا 19 دی ماه شکایت خود را به صورت غیرحضوری به شورای نگهبان ارسال کنند تا از سوی شورای نگهبان مورد بازبینی قرار گیرد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط