1402/09/28-19:19

رشد 300 درصدی تحویل کلاسهای درس در قشم

رشد 300 درصدی تحویل کلاسهای درس در قشم

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در جمع خیرین مدرسه ساز جزیره قشم گفت : 95 کلاس درس جدید در سالجاری در شهرستان قشم اضافه می شود و هم اکنون با همت استاندار ، ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور و خیرین نیک اندیش رشد 300 درصدی تحویل کلاس های درس نسبت به سال گذشته را در شهرستان قشم شاهد بودیم.

  به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان، امروز در نشست هم اندیشی جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان قشم  که با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد، اظهار داشت: خیرین این استان در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری فعال بوده و استان هرمزگان از معدود استانهایی است که خیرین در حوزه مدرسه سازی مشارکت کامل دارند.

 

وی بابیان اینکه طی هفته های اخیر عملیات احداث ۳مدرسه ۶ کلاسه در بخش شهاب قشم و بزرگترین هنرستان غرب استان هرمزگان با مشارکت خیرین در شهر بندرلنگه آغاز شده است، افزود: خیرین هرمزگانی با مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی سرعت احداث فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم را بسیار بالا برده اند.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در این نشست با اعلام اینکه 95 کلاس درس جدید در سالجاری در شهرستان قشم اضافه می شود، ابراز داشت: ۲۶ پروژه در قالب ۱۴۰  کلاس درس در سالجاری  نیز هم اکنون در حال احداث می باشد. به گفته باوقار ، هم اکنون با همت استاندار، ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور و خیرین نیک اندیش رشد 300 درصدی تحویل کلاس های درس نسبت به سال گذشته را در شهرستان قشم شاهد بودیم.

 

این مسوول همچنین در پایان خیرین را بازوی توانمند مجموعه نوسازی مدارس یاد کرد و افزود: خیرین مدرسه ساز تجلی مردمی سازی آموزش و پرورش هستند.

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط