1402/10/08-07:36

معدوم سازی محموله زبان گراز بدون اعلام نتیجه نهایی

معدوم سازی محموله زبان گراز بدون اعلام نتیجه نهایی

در حالی که محیط زیست ۳ روز قبل از کشف محموله بزرگ زبان گراز در یک ایست و بازرسی در میناب خبر داده بود و بعد در مورد زبان گاو یا گراز بودن آن تشکیک کرده بود اما به ناگاه امروز خبر از معدوم سازی این محموله رسید.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، ۳ روز پیش مدیرکل محیط زیست هرمزگان خبر از توقیف محموله بزرگی از ۸ هزار زبان گراز داد اما ساعتی بعد روابط عمومی محیط زیست هرمزگان در اصل موضوع تشکیک کرد و گفت: احتمال دارد که زبان‌ها متعلق به حیوان دیگری مثلا گاو باشد.

کشتن این تعداد گراز در طبیعت برای بیرون کشیدن زبان‌شان حتما باید بازتاب رسانه‌ای در داخل یا خارج میداشت اما مشکوک بودن میان زبان گراز با زبان گاو، موضوعی بود که حبیب مسیحی تازیانی خبر از بررسی دقیق آن برای رفع شبهات داد.

حالا در پس بی خبری از نتایج بدست آمده، عصر امروز ۵شنبه خبر رسید که محموله ۸هزار عددی زبان گراز (خوک وحشی) که توسط پرسنل نیروی انتظامی کشف وضبط شده بود با همکاری واحد سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان میناب معدوم شد.

محموله اخیر زبان گراز

 

دکتر احمدپور، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب گفت: محموله ۵تن زبان گراز (خوک وحشی) و ۳/۵تن ماهی حسون پس از کشف و ضبط توسط پرسنل نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی با همکاری واحد سلامت محیط وکار شبکه بهداشت ودرمان و نماینده ادارات دامپزشکی، شهرداری، جهادکشاورزی و محیط زیست معدوم شد.

هنوز مشخص نیست که این محموله قاچاق بوده و یا ریشه داخلی دارد و اینکه اگر این زبان‌ها متعلق به گراز است، در کدام منطقه چنین کشتار وسیعی از گرازها صورت گرفته است! موضوعی که احتمال منشا قاچاق این محموله از خارج کشور را تقویت می‌کند.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط