1402/10/05-00:12

پایان عملیات اجرای خط انتقال بلوار جمهوری بندرعباس

پایان عملیات اجرای خط انتقال بلوار جمهوری بندرعباس

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب شمال بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس که قول اجرای آن را به مردم این منطقه داده بودیم، با تامین اعتبار مورد نیاز به پایان رسید.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان امروز با بیان اینکه عملیات احداث این خط به دلیل ترافیک بلوار جمهوری اسلامی از نیمه شب تا ۶ صبح انجام می شد، افزود: برخورد با خط انتقال آب از شرق به غرب و عبور عرضی از این خطوط، برخورد با خطوط مخابرات و فیبرنوری، خطوط برق و غیره باعث شد تا زمان بیشتری صرف اجرای این طرح شود. 

 

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح کمک شایانی به جمع‌آوری فاضلاب شهری بندرعباس خواهد کرد، تصریح کرد: باوجود این سختی‌ها و با به‌کارگیری تیم‌های تخصصی و هماهنگی با مجموعه‌های مرتبط با تاسیسات، عملیات یادشده بدون حادثه به پایان رسید.

 

مدیرعامل آبفا هرمزگان، اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۱۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد که جمعیتی افزون بر ۱۵ هزار نفر از اجرای آن بهره‌مند شدند. 

 

حمزه‌پور، توجه به خواسته‌های مردمی و تحقق آن را برخواسته از سیاست دولت مردمی دانست و گفت: این طرح با تکیه بر شعار دولت سیزدهم و تاکید بر سرعت بخشیدن در تحقق خواسته مردم از سوی استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان به سرانجام رسید.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط