1402/10/05-00:55

سلامت معنوی کادر درمان موجب خدمت هرچه بیشتر است

سلامت معنوی کادر درمان موجب خدمت هرچه بیشتر است

مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان گفت: همایش نماز، سلامت معنوی ویژه پرستاران و اعضای کادر درمان جهت آموزش احکام نماز ویژه بیماران برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، غلامعباس مومنی مدیر کل درمان تامین‌ اجتماعی هرمزگان امروز اظهار کرد: همایش یک روزه نماز، سلامت معنوی با همکاری مدیریت درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان، دانشگاه علوم‌پزشکی استان و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان و با حضور جمعی از پرستاران و کادر درمان مرتبط با بیماران برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت نماز به عنوان یکی از مهمترین واجبات و ستون دین، برگزاری این همایش برای کادر درمان به خصوص پرستاران که به صورت مستقیم با بیماران در ارتباط هستند امری مهم و ضروری است. 

مدیرکل درمان تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: با توجه به آموزش‌هایی که توسط مدرسین در این همایش برای مخاطبان ارائه شد، همایش بسیار خوبی بود که می‌تواند مقدمه‌ای برای آموزش صحیح و ترویج نماز در بین بیماران و حتی کادر درمان باشد. 

مومنی اضافه کرد: مطالبی که در این همایش ارائه شد راهکارهای خوب و تازه‌ای برای ادای فریضه نماز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بود.

وی با تقدیر از دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان برای همکاری در برگزاری این همایش عنوان کرد: خوشبختانه از این همایش استقبال خوبی صورت گرفت اما جا دارد که با حضور پرشورتر کادر درمان چنین همایش‌هایی برگزار شود.

مومنی در پایان گفت: برگزاری این همایش‌ها در دیگر بیمارستان‌های استان نیز باید مد نظر باشد تا فریضه واجب نماز در تمامی مراکزی که در آن بیمار وجود دارد ترویج پیدا نماید.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط