1402/09/23-13:44

شهروندان بندرعباسی بی آب چه کنند؟

شهروندان بندرعباسی بی آب چه کنند؟

با دو روز قطعی آب و با وجودی که آبفا از تزریق آب به شبکه و عادی شدن وضعیت ذخایر آبی مخازن توزیع سخن می گوید اما برخی منازل آب ندارند. در این زمینه آبفا اطلاعیه ای صادر کرده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اعلام کرده: چنانچه مجتمع مسکونی یا محله ای با مشکل تامین آب مواجه شده، می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲، کارشناسان آبفا را در جریان مشکل قرار دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

 

در این اطلاعیه تاکید شده: در حال حاضر تامین آب بندرعباس از منابع آبی زیر زمینی و سطحی سد شمیل، نیان، میناب و همچنین آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس با تمام ظرفیت، آب تامین و وارد مخازن شهر بندرعباس (داماهی) شده و از این طریق آب مورد نیاز، به صورت ثقلی و پمپاژ به تمام مناطق و محلات بندرعباس توزیع می شود.

 

ارتفاع آبگیری مخازن ذخیره حدود ۲ متر است که این میزان ذخیره در ایده آل ترین حالت ممکن می باشد.

 

بنابراین هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع آب وجود ندارد؛ ولی ممکن است نقاط حاشیه ای و مرتفع شهر به دلیل مصرف همزمان شهروندان و بخشی به علت هوا گرفتگی در انشعاب خانگی و مشکل فنی پمپ مشترک باشد.

شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز ضمن عذرخواهی و قدردانی از صبوری و همراهی همه شهروندان عزیز، از مشترکین محترم تقاضا می کند با مدیریت مصرف بهینه، آبفا را در کاهش پیک مصرف همراهی کنند.

 

 در پی شکستگی خط انتقال آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس با دستور استاندار هرمزگان امکانات لازم از سوی دستگاه های اجرایی برای تسریع در تعمیر خط انتقال صادر و همکاری های لازم انجام شد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط