1402/09/22-18:21

شناسایی و انهدام باند سارقان گازوئیل از کامیون ها

شناسایی و انهدام باند سارقان گازوئیل از کامیون ها

با هوشیاری و تلاش ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان باند 16 نفره سارقان گازوئیل شناسایی و در سه عملیات دستگیر شدند .

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان،  اظهار داشت: در پی وقوع سرقتهای به عنف و عادی گازوییل از کامیون ها و تریلری پارک شده در حاشیه جاده ها و مکان‌های خلوت در جاده‌های استان، شناسایی و دستگیری عاملان این دست سرقت‌ها در دستور کار قرار گرفت. 

 

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی استان با تشکیل سه تیم با تلاش شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در مناطق احتمالی وقوع سرقت تعداد 13 نفر از متهمان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت های لازم نهایتا محل تردد و اختفاء تعدادی از آنان در یکی از محلات قدیمی بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در سه عملیات همزمان 13 نفر از متهمان دستگیر شدند.

 

  سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، تعدادی آلات و ادوات جرم از قبیل 7 دستگاه پمپ برقی و 8 عدد مشک گازوییل کشف و تعداد 8 دستگاه خودرو متعلق به سارقان که با استفاده از آنها اقدام به سرقت گازوئیل می کردند توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در اجرای دستور قضایی، متهمان تحت نظر قرار گرفتند و در تحقیقات بعمل آمده به 60 فقره سرقت گازوئیل اعتراف کردند. 

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با توجه به اقرار سارقان مبنی بر فروش گازوییل های سرقتی به مالخران در یکی از محورهای فرعی و حاشیه ای بندرعباس، ضمن شناسایی مکان و مخفیگاه آنان، در یک عملیات ضربتی دیگر تعداد 3 نفر از مالخران گازوئیل‌های سرقتی که همگی از اتباع هستند، دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط