1402/09/13-15:40

پایان تردد لندکروز قاچاق در بندرعباس

پایان تردد لندکروز قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز درتشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز مشکوک و جهت بررسی بیشتر به راننده دستور ایست دادند.

 

وی افزود: راننده به دستور ایست ماموران توجهی نکرده و با افزایش سرعت، فرار می کند که طی تعقیب و گریز با ماموران خودرو متوقف و راننده دستگیر که  در بررسی کارشناسان انتظامی و استعلام صورت گرفته  مشخص شد  پلاک های نصب شده بر روی خودرو متعلق به خودرو پژو بوده است.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان ارزش خودروی کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 150 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه متهم  با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

 

سردار "جاویدان " با بیان اینکه برخورد جدی با قاچاق کالا در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله با تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط