1402/08/29-18:23

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت: به همت جوانان ایران اقیانوس پیما شده ایم

رییس ستاد ملی روایت پیشرفت: به همت جوانان ایران اقیانوس پیما شده ایم

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در بازدید از ایزوایکو گفت: همت جوانان این کشور مایه پیشرفت همه جانبه شده و اقیانوس پیمایی کشتی های ایران را مدیون هوش سرشار و اعتماد به نسل جوان این کشور هستیم.

به گزاش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام حامد تقدیری رییس ستاد ملی پیشرفت در حاشیه بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با اظهار این که امروز کشتی سازی و صنایع دریایی کشورمان در منطقه و جهان، حرف های بسیاری برای گفتن دارند، افزود: این درخشش را مدیون اعتماد به جوانان این کشور هستیم که توانستند با جرات و شهامت در عرصه هایی وارد شوند که دانش آن تنها در اختیار کشورهای معدودی بوده است.

وی با بیان این که یکی از نقاط مهم حضور جوانان در برنامه های روایت پیشرفت، بازدید از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران واقع در بندرعباس است، افزود: دیدن کارهای بزرگی که در این مجتمع با استفاده از دانش روز صورت می گیرد، بسیار با اهمیت است و لذا آثار این بازدید را در نگاه و اندیشه نسل جوان کشورمان شاهد هستیم.

 

مزیت ما در حوزه دریا است و نباید از آن غافل شویم

حجت الاسلام تقدیری ادامه داد: ما کشوری دریایی با سواحل بسیار گسترده در شمال و جنوب کشورمان هستیم و مزیت ما، کشتی سازی و صنایع فراساحل است و وقتی با متخصصان این حوزه و کارگران پرتلاش این بخش از نزدیک دیدار می کنیم و کارهای بزرگی که در دست انجام دارند را می بینیم، مایه امید آفرینی در جامعه است.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت بر ضرورت حضور تک تک دانشجویان و طلاب و قشرهای مرجع کشورمان در این مراکز مهم صنعتی کشورمان از جمله ایزوایکو و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و نیز نیروی دریایی سپاه تأکید کرد و عنوان داشت: نگاه بازدیدکنندگان ما قبل و بعد از بازدید از این اماکن مهم و مبتنی بر دانش فرزندان این مرز و بوم بسیار متفاوت است و امید در چشمان فرزندان این سرزمین موج می زند.

 

ایزوایکو بر پیشانی توسعه دریایی کشور قرار دارد

وی عنوان داشت: کارهای بسیار مهم و بزرگی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل از جمله ساخت شناورهای بزرگ و نیز تعمیرات اساسی و فنی و بسیار مهم کشتی ها در این مجتمع در حال انجام است که نگاهی به هر کدام از آنها نشانگر وجود ایمان و باورمندی در عمق نگاه فرزندان این مرز و بوم است.

حجت الاسلام تقدیری همچنین به دستاوردهای خیره کننده نیروهای مسلح کشورمان در زمینه تجهیز به ادوات نظامی بازدارنده در حوزه رزم دریا اشاره و گفت: این اقدامات و تلاش ها به قدری وسیع و کارآمد است که هر دشمنی را در همان لحظه اول تصور تعدی به خاک این میهن پرافتخار اسلامی در هم می کوبد و بحمدالله روز به روز بر دامنه و وسعت این توانمندی ها افزوده می شود.

5شنبه هر هفته 200 تا 250 نفر از جوانان از سراسر کشور از ویژه برنامه های روایت پیشرفت در استان هرمزگان بهره مند می شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط