1402/08/04-22:00

دبیر حزب ایران قوی در هرمزگان معرفی شد

دبیر حزب ایران قوی در هرمزگان معرفی شد

با حضور خشایار نادی دبیر کل حزب ایران قوی و اعضای شورای مرکزی، سجاد جلال زاده نانگی به عنوان دبیر این حزب در هرمزگان معرفی شد

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، با حضور خشایار نادی دبیر کل حزب ایران قوی و اعضای شورای مرکزی، سجاد جلال زاده نانگی به عنوان دبیر این حزب در استان هرمزگان معرفی شد.

 

خشایار نادی در این مراسم که جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی حضور داشتند، با محکوم ساختن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، کودک کشی و جنایتکاری را در ذات این رژیم سراسر ظلم و تاریکی برشمرد و تاکید کرد: راهبرد ایران قوی مورد تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی است و این حزب نیز تاکید خود را بر تحقق بیانات و تاکیدات ایشان در این عرصه قرار داده و از حضور جوانان در بستر این فعالیت‌ها و اقدامات استقبال می‌کند.

 

به گفته وی، در گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان نقش آفرین جدی عرصه توسعه کشور هستند و در این راستا در قالب فعالیت های سیاسی و اجتماعی می توان آموزش های لازم را به آنان برای بروز در میدان های مختلف عرصه و ارائه کرد.

 

نادی با تصریح بر این که پیشرفت های کشور در عرصه اطلاعاتی و امنیتی و نظامی مرهون تلاش شبانه روزی، ایمان به خدا و باورمندی به نسل جوان است، گفت: میدان دادن به نسل جوان جامعه می تواند بسیاری از وابستگی ها را رفع و کشور را در دیگر حوزه ها بخصوص در اقتصاد نیز به پویایی و تحرک هرچه بیشتری برساند.

 

سیده ناهید کریمی قائم مقام، لیلا مجدانی معاون امور بانوان و مرتضی جعفری مشاور رسانه ای حزب ایران قوی نیز در این سفر، خشایار نادی را همراهی می کردند.

 

نادی همچنین در جریان این سفر با حضور در روستای نانگ و شهر قلعه قاضی، ضمن دیدار با مردم این منطقه در مراسم نماز مغرب و عشا نیز که با حضور مردم این منطقه برپا شده بود، سخنرانی کرد. وی علاوه بر این با جمعی از نخبگان هرمزگانی در زمینه شرکت های دانش بنیان نیز نشست جداگانه ای داشت و در منزل شهید محمد قاسمی که به تازگی پدر این شهید نیز آسمانی شده، حضور یافت.

 

سجاد جلال زاده دبیر حزب ایران قوی در هرمزگان از فعالان سیاسی و اجتماعی این استان که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است و سوابقی همچون قائم مقام اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، معاون مشارکت های اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، مدیر حراست چندین دستگاه اجرایی را در کارنامه دارد و اکنون نیز رییس هیأت عامل مرکز نیکوکاری یاوران استان هرمزگان است.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط