1402/08/01-10:10

یک پزشک جراح: شاهد بی سابقه ترین جنایات علیه بشریت در غزه هستیم

یک پزشک جراح: شاهد بی سابقه ترین جنایات علیه بشریت در غزه هستیم

یک پزشک جراح در هرمزگان گفت: عمق شقاوت و بی شرمی در جنایت علیه بشریت توسط صهیونیست ها در غزه، دل هر انسانی را جریحه دار می کند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، دکتر حامد فلاح پزشک جراح اظهار کرد: جنایات صهیونیست ها علیه مردم بی دفاع فلسطین و کشتن زنان و کودکان بی گناه آنهم به صورت دسته جمعی جنایت علیه بشریت است و دل هر انسانی را جریحه دار می کند.

 

وی بیان کرد: حملات خونبار و بی‌شرمانه رژیم غاصب، کودک‌کش، کریه‌المنظر و متوحش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و قتل عام بیش از هزار نفر از زنان و کودکان بی‌گناه، نشانه اوج وحشی گری این رژیم جعلی است و نهادهای حقوق بشری دنیا وظیفه دارند جلوی این درنده خویی را بگیرند.

 

فلاح با اشاره به این که قلب‌های زخمی همه‌ ما را بار دیگر عمیقا جریحه‌دار شد و سینه ملت های مسلمان از این جنایات بی سابقه، مالامالِ درد است، تأکید کرد: سکوت و انفعال در برابر این جنایات آنهم از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر به اندازه خودِ جنایات صورت گرفته، ننگ آور است و بی عمل و همدستی با این رژیم پیشانی این نهادها خواهد ماند.

 

این پزشک جراح گفت: ملت های مسلمان باید با همبستگی خود، مانع از تداوم کشتار مردم مظلوم غزه شوند چرا که اهمال در مبارزه با این رژیم جنایتکار، دامن گیر کل جهان اسلام و منطقه می شود.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط