1402/02/20-16:04

حمایت از ورزش حرفه ای و کارگری نشانه تعهد به مسؤولیت اجتماعی است

حمایت از ورزش حرفه ای و کارگری نشانه تعهد به مسؤولیت اجتماعی است

استاندار هرمزگان گفت: حمایت فولاد هرمزگان از ورزش حرفه‌ای و کارگری زبانزد و این نشان‌دهنده تعهد این بنگاه اقتصادی به مسئولیت‌های اجتماعی است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مربیان ورزش‌های جانبازان و معلولین هرمزگان با بیان اینکه حمایت فولاد هرمزگان از ورزش حرفه‌ای و کارگری زبانزد و این نشان‌دهنده تعهد این بنگاه اقتصادی به مسئولیت‌های اجتماعی است، گفت: فولاد هرمزگان در امر حمایت از ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیز اقدامات موثری انجام داده است.

 

مهدی دوستی اضافه کرد: در اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی تلاش خواهیم کرد اعتبارات بیشتری را برای ورزش معلولین و جانبازان در نظر بگیریم و از طریق مسئولیت‌های اجتماعی از این ورزش حمایت کنیم.

 

در ادامه احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت:  هرجا در امر ورزش از فولاد هرمزگان درخواست کردیم وارد شود، چتر حمایتی خود را گسترانید.

 

احمد مرادی ادامه داد: فولاد هرمزگان نماد تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی است و حضور و موفقیت در رشته‌های مختلف ورزشی گواه این موضوع است.

 

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: امروز فولاد هرمزگان قریب به ۸۰ تیم قهرمانی و کارگری و بیش از یک هزار ورزشکار را تحت پوشش قرار داده است که در صنعت کشور سابقه ندارد.

 

عطاالله معروفخانی اضافه کرد: از ۸۰ تیم فعال در استان، اکثر تیم‌های استانی را حمایت می‌کنیم و به زودی با حمایت مسئولان استانی در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان قدم‌های بزرگی برمی‌داریم.

 

در پایان از تیم‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته فولاد هرمرگان و سایر ورزشکاران جانبازان و معلولین هرمزگانی تفدیر به عمل آمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط