1402/07/03-15:05

امروز آخرین مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک داوطلبان مجلس

امروز آخرین مهلت اعتراض به نتیجه صحت سنجی مدارک داوطلبان مجلس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امروز دوشنبه سوم مهرماه آخرین مهلت اعتراض به نتیجه صحت‌سنجی مدارک متقاضیان داوطلبی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احسان کامرانی اظهار کرد: متقاضیان داوطلبی کاندیدای مجلس شورای اسلامی تا پایان امروز فرصت دارند تا اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

وی، با ذکر این نکته که داوطلبان طی مدت اخیر اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند، عنوان کرد: نتایج بررسی اولیه مدارک افرادی که در تاریخ مقرر شده اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند بررسی شده است و برخی از مدارک از سوی مراجع صادرکننده گواهی مورد تائید قرار نگرفته است که تا ساعت ۱۸ امروز مورخ سوم مهرماه فرصت ثبت اعتراض در سامانه keshvar.moi.ir دارند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به لزوم مراجعه حضوری داوطلبان برای رفع نقص مدارک به دستگاه مربوطه، تشریح کرد: در صورت تائید نقص مدرک از سوی دستگاه مربوطه، آن دستگاه تا تاریخ ۲۶ مهرماه فرصت دارد نظر خود را به ستاد انتخابات اعلام کند.

 

کامرانی تصریح کرد: پس از اخذ تائید اولیه داوطلب و تائید تمام مدارک و اسناد، داوطلب مجاز است از تاریخ ۲۷ مهرماه به مدت یک هفته اقدام به ثبت‌نام الکترونیکی نهایی کند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط