1402/07/02-16:56

کبد و کلیه یک جوان ۳۰ ساله اهل روستای گچین به 3 نفر اهدا شد

کبد و کلیه یک جوان ۳۰ ساله اهل روستای گچین به 3 نفر اهدا شد

رئیس واحد اهدای عضو هرمزگان از اهدای کبد و کلیه یک جوان ۳۰ ساله هرمزگانی به 3 نفر خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمود حسین‌پور، رئیس واحد اهدای عضو  هرمزگان گفت: احمد صالحی سودروئی، جوان ۳۰ ساله، اهل روستای گچین و پدر یک فرزند، در تاریخ ۱۸ شهریور به علت تصادف با موتور سیکلت دچار ضربه به سر شده و برای درمان به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت.

 

با توجه به ضربه وارد شده به سر این جوان، مغز وی دچار خونریزی و در نهایت در تاریخ ۲۶ شهریور مرگ مغزی توسط پزشکان متخصص تایید شد.

 

رئیس واحد اهدا عضو هرمزگان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: بعد از تایید مرگ مغزی و رضایت خانواده ایثارگر صالحی سودروئی برای اهدای اعضا بدن عزیزشان به بیماران نیازمند عضو پیوندی، هماهنگی لازم جهت اعزام جراح از مرکز پیوند جنوب غرب انجام شد.

 

حسین‌پور بیان کرد: جراح از بیمارستان بوعلی شیراز به بیمارستان شهید محمدی اعزام و کبد و ۲ کلیه این جوان در اتاق عمل این بیمارستان برداشته و برای پیوند به بیماران نیازمند عضو پیوندی، به شیراز منتقل شد.

 

وی ضمن قدردانی از خانواده صالحی سودروئی برای انجام این کار ارزشمند و خدا پسندانه و طلب آمورزش برای آن مرحوم، افزود: خانواده صالحی سودروئی از خانواده‌های اهل تسنن بوده که همچون سایر همشهریان سنی مذهب، دارای روحی والا هستند.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط