1399/12/01-16:49

اظهارات حجت الاسلام عبادی‌زاده در نمازجمعه بندرعباس

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه باید نیروهای انقلابی در انتخابات حضور پیدا کنند گفت: انتخاب اصلح از سوی مردم می‌تواند به آینده کشور کمک کند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به فرا رسید ماه رجب اظهار داشت: این ماه برکات زیادی برای ما دارد و نقش اثرگذاری در ورود پاک به ماهای شعبان و رمضان دارد. 

عبادی افزود: افرادی که می‌خواهند در لیالی قدر به قرب الهی برسند باید از ماه رجب نسبت به تزکیه نفس اقدام کنند و فرصت ماه رجب را غنیمت بشمرند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب گفت: رهبری به درسای کارنامهٔ این چهل سال نخست انقلاب را بررسی کرده و به کمبودها اشاره کردند. 

وی افزود: یکی از علل کمبودها را می‌توان در نبود مدیران انقلابی دانست و این مهم باید در گام دوم انقلاب در نظر گرفته شود. 

امام جمعه بندرعباس گفت: همانگونه  که رهبری اشاره داشتند. قطعاً اگر نیروهای انقلابی مومن بر سر کار باشند بسیاری از کمبودها و مشکلات کشور حل می‌شود.

عبادی زاده تصریح کرد: انتخابات نزدیک است و باید نیروهای انقلابی در این انتخابات شرکت کنند، مردم نیز باید با بصیرت به یک کاندیدای اصلح رای دهند.

وی تأکید کرد: این انتخاب نقش زیادی در تعیین آینده کشور دارد و از این رو هم ورود نیروهای انقلابی به انتخابات و هم انتخاب اصلح از سوی مردم می‌تواند به آینده کشور کمک کند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به روز مهندس و تبریک این روز به مهندسانی کشور گفت: جای معماری سنتی در طراحی‌ ساختمان‌های استان هرمزگان خالی است و باید به طرح سنتی در کنار استحکام بخشی به ساختمان‌ها در هرمزگان توجه شود. 

وی افزود: بومی سازی دانش و در نتیجه توانمند سازی کشور به دست نیروهای خلاق و مهندسانی جوان کشور رقم خورده و جا دارد این روز را به مهندسان تبریک بگویم. 

امام جمعه بندرعباس گفت: یکی از مشکلات اصلی کشور مربوط به تأمین مسکن است و برای رفع این مشکل نیاز است بخش‌های دولتی و خصوصی با همکاری هم با رعایت معماری شهریاری اقدام به تامین مسکن مردم کنند. 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط