1402/06/11-14:41

معاون عمرانی منطقه آزاد قشم تغییر کرد

معاون عمرانی منطقه آزاد قشم تغییر کرد

سعید اکبریان به عنوان سرپرست جدید معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عادل پیغامی در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی این سازمان که با حضور تیم مدیران و روسای معاونت برگزار شد، بیان داشت: در دستگاه های دولتی همه پرسنل،کارشناس هستند و پست ریاست و مدیریت دائمی نیست.  

 

وی ضمن تقدیر از فعالیت های معاون سابق این مجموعه یادآور شد: معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم به دلیل حضور مهندس قدسی و تیم همراهش با سایر ادارات متفاوت بوده و این روند با حضور مهندس اکبریان تداوم خواهد داشت.

 

به گفته پیغامی، خدمات عمرانی و زیربنایی در جزیره، به جهت داشتن جمعیت بومی و جمعیت متحرکی که به لحاظ گردشگر پذیری و فعالیت های اقتصادی، دارای پیچیدگی های زیادی است که نیازمند همراهی همه اعضای تیم معاونت عمرانی برای حل مشکل است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن خیرمقدم به معاون فنی و عمرانی جدید افزود: جزیره در این حوزه مشکلات و زخم های کهنه ای دارد و برای درمان این عقب افتادگی ها نیازمند مدیران پرانرژی و دارای تجربه است.

 

 در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمحمد قدسی پس از 20 ماه جای خود را به سعید اکبریان داد.

 

اکبریان، کارشناسی ارشد مهندسی شهرسازی است که سابقه فعالیت به عنوان مدیرعامل سازمان عمران و توسعه رضوی، شهردار منطقه ۱۲ مشهد، قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد، شهردار بازار تهران، معاون سازمان عمران و بهسازی استان فارس و مدیریت بافت فرسوده مشهد را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط