1402/06/11-14:36

رشد دو برابری رتبه های دو رقمی هرمزگان در کنکور امسال

رشد دو برابری رتبه های دو رقمی هرمزگان در کنکور امسال

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در کنکور امسال شمار افراد دارای رتبه دو رقمی با رشد بیش از دو برابری از 9 نفر به 18 نفر افزایش یافته است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش هرمزگان به ریاست استاندار هرمزگان، تصمیمات مهمی پیرامون سرویس مدارس و نیز ارائه خدمات به دانش آموزان نیاز ویژه  و بیماری های خاص اتخاذ شد.

به گفته وی، در این مراسم از دانش آموزان برتر کنکوری زیر رتبه 100 به صورت حضوری و بدست استاندار هرمزگان تجلیل شدند.

 

قویدل در همین زمینه توضیح داد: سال قبل شمار رتبه های زیر 100 استان هرمزگان 9 نفر بود که امسال به 18 نفر افزایش یافته اند که رشد 100 درصدی را داشته ایم. در رتبه های زیر 500 نیز رشد 6 درصدی و در رتبه های زیر 1000 هزار نیز رشد 16 درصدی رقم خورده است که محصول تلاش این عزیزان و معلمان بزرگوار آنان است.

از زمان حضور مهدی دوستی به عنوان استاندار هرمزگان، تمرکز ویژه ای از سوی وی بر مبحث آموزش و پرورش صورت گرفته و وی در برنامه ای کاربردی مصمم به توسعه هنرستان های در جوار صنایع و نیز تقویت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف است که با توجه به هوشمندی مدیرکل آموزش و پرورش و انسجام خوب خانواده آموزش و پرورش هرمزگان و تلاش معلمان، این برنامه ریزی ها در حال به ثمر رسیدن است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط