1402/05/24-16:05

دفتر امور روستایی هرمزگان سوم کشوری شد

دفتر امور روستایی هرمزگان سوم کشوری شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: طبق نتایج ارزیابی وزارت کشور که به تازگی اعلام شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم کشور در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری هرمزگان امروز اظهار کرد: یکی از مهمترین ارزیابی‌های عملکرد، در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شود که هر سال در قالبی کاملا تخصصی، امور موظفی و کارهای خلاقانه دفاتر را در استانداری‌های سراسر کشور بررسی می‌کنند.

 

وی ادامه داد: طبق اعلام رسمی نتایج این ارزیابی که توسط رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ شده است، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان رتبه سوم را کسب کرده است.

 

زندیه وکیلی با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در پیشبرد امور دهیاری‌ها یکی از شاخص‌های مهم در رتبه‌بندی دفاتر است، خاطر نشان کرد: دفتر امور روستایی استانداری هرمزگان از دفاتری است که همواره با ارائه طرح های نوآورانه و برگزاری دوره‌های آموزشی نیازسنجی شده در پیش‌برد امور دهیاری ها فعال است.

 

وی اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز با برنامه‌ریزی منسجم‌تر در ارتقای خدمات رسانی به حوزه روستایی، اهداف تعیین شده محقق و جایگاه هرمزگان در جدول ارزیابی‌ها بهتر شود.

 

نرگس غلامپور مسؤولیت این دفتر را در استانداری هرمزگان عهده دار است.

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط