1402/04/27-12:52

معاون نیروی دریایی سپاه: آمریکا امروز مفتضحانه در حال خروج از خلیج فارس است

معاون نیروی دریایی سپاه: آمریکا امروز مفتضحانه در حال خروج از خلیج فارس است

معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در خلیج فارس مجبور به پاسخگویی به نیروی دریایی سپاه با زبان فارسی هستند، گفت: عزت امروز ایران مدیون مقاومت سلحشورانه‌ای است که شهدا و جانبازان ما گواه آن هستند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار احمد راستی معاون توسعه و پژوهش نیروی دریایی سپاه شب گذشته در یادواره سردار شهید حاج علی حاجبی و شهدای عملیات کربلای یک با اشاره به حضور گذشته آمریکایی ها در خلیج فارس و استقرار بیش از 300 نوع از شناورهای مختلف در منطقه، هدف آنان را تنگ کردن عرصه بر ایران دانست و خاطرنشان کرد: در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح شاهد مقاومتی پایدار و سلحشورانه در برابر زیاده خواهی های دشمنان هستیم و آنان امروز از خلیج فارس گریخته اند.

 

وی با تصریح بر این که آمریکایی ها در خلیج فارس مجبور به پاسخگویی به نیروی دریایی سپاه با زبان فارسی هستند، خاطرنشان کرد: ما در 8 سال دفاع مقدس و در رویایی مستقیم با دشمنان تروریست توانستیم بارها آنان را شکست دهیم و این دست یاری خدا بوده است.

 

معاون نیروی دریایی سپاه عنوان داشت: عزت امروز ایران مدیون مقاومت سلحشورانه است و آنان وقتی دست به غارت کشتی های ما در دنیا می زنند، ما کشتی های آنان را برای دفاع از حقوق ملت ایران توقیف می‌کنیم و آنان باید بدانند که دوران بزن درو تمام شده است و باید پای بند به قوانین بین المللی و اصول باشند.

 

سردار راستی تأکید کرد: آمریکایی ها امروز مفتضحانه در حال گریختن از خلیج‌فارس بوده و این محصول فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار است که دشمن را وادار به عقب نشینی می کند و کشورهای منطقه نیز به تدریج دریافته اند که کشورهای فرامنطقه ای چیزی جز غارت منابع و ثروت های آنان و تحریک منطقه در سر ندارند و این کار را از طریق دامن زدن به اختلافات دنبال می کنند تا حضور استعمارگرانه خودشان در خلیج فارس را توجیه کنند.

 

وی با یادکردی از سردار شهید قاسم سلیمانی، مقاومت در برابر تروریست های تا دندان مسلح و مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها را الگویی الهام بخش برای ملت های مختلف جهان دانست و خاطرنشان کرد: هدف تمامی آتش افروزی های پیرامونی در منطقه، ایران و ایجاد بازدارندگی در برابر ایران بوده است اما با مدد الهی و هوشیاری ملت ایران، توطئه های آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب می شود.

 

سردار راستی به سابقه توقیف کشتی انگلیسی در خلیج فارس اشاره و تأکید کرد: آنان فکر می کنند بواسطه ادعای قلدری شان می توانند قوانین و قواعد بین المللی را زیر پا گذاشته و هرجایی با دست زدن به تخلف، با قلدری از آن شانه خالی کنند اما توقیف کشتی شان در خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه به آنان نشان داد که باید قدرت ملت ایران را به رسمیت بشناسند.

 

وی با قدردانی از برگزار کنندگان یادواره های شهدا، نگاه ویژه امام و شهدا را به برگزار کنندگان این یادواره ها بزرگ ترین سرمایه انسان در این دنیا خواند و خاطرنشان کرد: در هر کوی و برزنی نام و یاد شهدای ما می درخشد اما آنانی که در برابر ملت ایران دشمنی کردند، اکنون به زباله دان تاریخ پیوسته اند و خون شهید در تاریخ می جوشد. همان طوری که خون پاک و مطهر شهید سلیمانی، دامن گیر آمریکایی ها است و آنان تاوان سختی در برابر این جنایت داده و خواهند داد.

 

وی در اشاره‌ای به عملکرد دولت سیزدهم، گفت: دولت در حال آوار برداری از کارهایی است که دشمنان انجام داده‌اند و در همین مدت کارهای بزرگی انجام شده است که بخشی از آن‌ها در تعامل بین سپاه و دولت است، عملیات آبرسانی به همه روستاهای فاقد شبکه آبرسانی آغاز شده است و تا سال 1404 دیگر شاهد روستایی نخواهیم بود که از نعمت آب برخوردار نباشد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط