1402/04/12-11:43

دستبند پلیس بر دستان جاعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان بندرلنگه

دستبند پلیس بر دستان جاعل اسناد و مدارک دولتی در شهرستان بندرلنگه

با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستانبندرلنگه یک کلاهبردار و جاعل اسناد و مدارک دولتی شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرلنگه امروز درتشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بندرلنگه با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه جعل اسناد و مدارک دولتی مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: با گشت زنی های هدفمند و تلاش همه جانبه متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

این مسئول انتظامی، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اسناد و مدارک جعلی، مُهر ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، ابزار و آلات مورد استفاده در تهیه و جعل مدارک از جمله رایانه، پرینتر، اسکنر به همراه تجهیزات و ادوات جعل مُهر کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ محمدامین نوروزی با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد در زمینه جعل اسناد و سرقت بوده و به تازگی از زندان آزاد شده ، با هدف پیشگیری از ایجاد ضرر و زیان به شهروندان به عموم مردم توصیه کرد، معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی انجام و به ثبت برسانند تا از دخل و تصرف در آن جلوگیری و تحت حمایت های قانونی قرار گیرید و برای اطمینان از اصالت سند نیز از مرجع صدور آن استعلام بگیرند و در صورت اطلاع از هر گونه اقدامات مشکوک، از طریق سامانه تلفنی 110 موضوع را با پلیس گزارش کنند.

<div id="div_eRasanehTrustseal_85038"></div>

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>

 

<script>eRasaneh_Trustseal(85038, true);</script>

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط