1402/04/04-11:53

وعده دادستان میناب در ساماندهی صف های جایگاههای سوخت

وعده دادستان میناب در ساماندهی صف های جایگاههای سوخت

دادستان شهرستان میناب وعده داد تا صف های عریض و طویل مقابل جایگاههای سوخت را در این شهرستان ساماندهی کند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، طاهری دادستان شهرستان میناب امروز اظهار کرد: با توجه به تفاوت بالای نرخ سوخت در دو سوی مرز و نیز افزایش قیمت ارز، قاچاق سوخت صرفه بسیار بالایی پیدا کرده و متأسفانه از استان های مجاور نیز برای قاچاق سوخت به سمت سواحل میناب می آیند.

 

وی افزود: در جلسات متعدد در شورای تامین، پیشنهادهای زیادی مطرح شد و برای جلوگیری و حل مشکل به وجود آمده تصمیم به اجرای نصب دوربین پلاک خوان در جایگاهها و یا جمع آوری کارت آزاد آنها گرفته شد تا شاهد کاهش صفهای طویل روزانه باشیم.

 

دادستان میناب با ابراز نگرانی برای افرادی که یا کارت سوخت ندارند و یا برای جابجایی مسافر اقدام می کنند خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا از طریق ادارات متولی اعم از شهرداری و یا صمت و اصناف مربوطه افرادی را که در این زمینه فعالیت می کنند، شناسایی تا بتوانیم با دادن بنزین سهمیه ای دیگر شاهد صفهای طویلی که مردم را برای زدن بنزین معطل می کند، نباشیم.

 

دادستان شهرستان میناب گفت: در یک سال گذشته در برخورد با قاچاقچیان سوخت در شهرستان میناب بیش از 13 میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف و700 دستگاه خودرو و سه دستگاه تانکر و بیش از 136 فروند انواع شناور توقیف و بیش از 1000 پرونده برای آنها تشکیل شده است.

 

وی درخصوص  برخورد با قاچاق مشروبات الکلی خارجی و دست ساز در شهرستان گفت: بیش از 100 هزار بطری و قوطی مشروبات خارجی و همچنین  بیش از 71 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز در میناب کشف شده است که ارزش ریالی همه اقلام قاچاق کشف شده در شهرستان میناب در طول یک سال گذشته 380 میلیارد تومان است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط