1402/03/30-12:29

فیلم فضای مجازی سارقان را گیر انداخت

فیلم فضای مجازی سارقان را گیر انداخت

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس، یک سارق حرفه ای با 5 فقره سرقت سیم و کابل برق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس امروز در گفت و گویی خبری اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق در محله سید کامل شهرستان و انتشار فیلم آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار، ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود : ماموران با تلاش همه جانبه و شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار ، نهایتا در کمتر از 48 ساعت این سارق حرفه ای را شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. 

سرهنگ تیمور دولتیاری اظهار داشت: سارق دستگیر شده که دارای 13 مورد سابقه سرقت بود در بازجویی های صورت گرفته، به 5 فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان بندرعباس اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و روانه زندان شد. 

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: در 72 ساعت گذشته نیز با تلاش های همه جانبه صورت گرفته مجموعا 54 سارق ، 4 نفر عامل قاچاق کالا، 7 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر ، شناسایی ودستگیر و تعداد یکصد معتاد متجاهر و بلامکان نیز در سطح شهرستان بندرعباس جمع آوری و به مرکز کمپ تحویل شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در پایان ضمن تاکید بر استمرار طرح های پاکسازی نقاط و محلات آلوده و جرم خیز در قالب طرح های محله محور، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در مدت یاد شده را بالغ بر 170 میلیارد ریال عنوان کرد. 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط