1402/03/28-15:50

استاندار هرمزگان: برخی بدون اهلیت زمین گرفته اند

استاندار هرمزگان: برخی بدون اهلیت زمین گرفته اند

استاندار هرمزگان گفت: مشکل با کسانی است که در حجم‌های قابل توجهی بدون داشتن اهلیت زمین به بهانه‌های مختلف گرفته‌اند و کاری هم انجام نداده‌اند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با نمایندگان تشکل های کشاورزی فعال در هرمزگان اظهار کرد:  68 درخواست معطل مانده سرمایه گذاری در استان پایش شده است که به طور پشت سر هم به صورت فشرده به آنها رسیدگی و بررسی می شوند.

 

وی در همین زمینه افزود: در اعطای مجوزات با کشاورزان و دامداران هیچ مشکلی نداریم اما مشکل با کسانی است که در حجم‌های قابل توجهی بدون داشتن اهلیت زمین به بهانه‌های مختلف گرفته‌اند و کاری هم انجام نداده‌اند.

 

استاندار هرمزگان در بیان اهمیت اهلیت سنجی متقاضیان سرمایه گذاری نیز گفت: باید با بررسی سابقه کار مشابه افراد و شرکت ها در این زمینه تصمیم گیری کرد و لذا تمام پرونده های معطل مانده در این بخش در تیرماه تعیین تکلیف می شود و اعتراضات نیز به کارگروه زیربنایی ارجاع خواهد شد.

 

دوستی خاطرنشان کرد: با کمک‌های فنی و اعتباری استانداری تلاش می‌کنیم بخشی از سود وام سرمایه‌گذاران را به عنوان یک مشوق جبران کنیم بنابراین در این حوزه مشکل خاصی نداریم و مشکل اصلی در منابع تسهیلاتی است که راه افزایش آن بالابردن گردش مالی استان و انتقال حساب‌های شرکت‌ها به استان است که بر همین اساس لیست شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به وزیر اقتصاد تحویل شد و طی روزهای آینده به صورت حضوری از وزارت اقتصاد پیگیری تحقق این مهم را انجام خواهیم داد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط