1402/11/12-16:52

دیدار خانواده سلامت هرمزگان با فرمانده سپاه امام سجاد (ع)

دیدار خانواده سلامت هرمزگان با فرمانده سپاه امام سجاد (ع)

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در این دیدار گفت: پاسداران همیشه و در همه حال به فکر مردم و انقلاب هستند و پایمردی آنان در عرصه‌های مختلف گواهی بر این نقش آفرینی است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، خانواده سلامت و درمان هرمزگان از جمله مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان و رییس دانشگاه علوم پزشکی این استان به مناسبت ایام دهه فجر و نیز در راستای اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های آمریکا و اروپا در تروریستی خواندن این نیروی مردمی با سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار دکتر غلامعباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با اشاره به اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و صیانت از انقلاب و آبیاری نهال انقلاب با خون پاک شهدا اظهار کرد: پاسداران همیشه و در همه حال به فکر مردم و انقلاب هستند و پایمردی آنان در عرصه‌های مختلف گواهی بر این نقش آفرینی است.

 

وی با بیان این که پاسداران همواره مرد اول تلاش و کوشش در سازندگی، بهداشت و درمان و واکسیناسیون، مبارزه با کرونا، خودکفایی، مقابله با تروریست‌ها و حفظ امنیت کشور بوده‌اند، خاطرنشان کرد: سپاه کانونی از ایمان و باور به خدمت است و کارنامه او سرشار از خدمات با ارزشی است که همه به آن افتخار می‌کنیم.

این پزشک متخصص داخلی ادامه داد: در بحران‌ها سپاه اولین یار و یاور مردم بوده و در سختی‌ها نیز این نیرو به خوبی در کنار مردم درخشیده است و امروز نیز همه ما وظیفه داریم تا در راستای دفاع از خون پاک شهدا، راه خدمت به مردم را با جدیت هرچه بیشتر ادامه دهیم.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این دیدار با قدردانی از خانواده بهداشت و سلامت و درمان استان در مقاطع مختلف تاریخی، خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه متعلق به مردم است و ما در هر سنگری خودمان را آماده فدا شدن برای ملت می‌دانیم و این برخواسته از مکتب انقلاب ما است که همانا راه امام حسین (ع) و یاران اوست.

وی با تصریح بر این که انقلاب اسلامی با خون شهدا به موفقیت رسیده و با خون شهدا نیز به مسیر خویش ادامه داده است، با یادکردی از شهدای سلامت و پرستاران و پزشکان پرافتخاری که جان خودشان را در راه حفظ سلامت مردم فدا کردند، افزود: فرهنگ مجاهدت برآمده از دین اسلام و برآمده از فطرت الهی انسان‌ها است و این ویژگی منحصربفرد در وجود ملت ایران نهادینه شده است.

سردار سالاری عنوان کرد: دهه فجر فرصت خوبی برای بیان مسائل و مشکلات گذشته و تلاش‌هایی که در طول این 44 سال برای غلبه مشکلات صورت گرفته است و کلام جامعه درمان و سلامت استان نافذ بوده و در جان‌ها می‌نشیند و این یک دینی از ناحیه شهدا بر دوش ما است که در هر سنگری به روشنگری بپردازیم و به جامعه در مورد مسائل گوناگون آگاهی بخشی کنیم.

در این دیدار، دکتر جاودان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط