1402/03/22-18:49

تحقق یک وعده چند ساله مردم کرگان در حوزه راه

تحقق یک وعده چند ساله مردم کرگان در حوزه راه

شهردار شهر کرگان میناب از انجام و تحقق چند ساله مردم این منطقه در حوزه راه خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، علی بلاک شهردار شهر کرگان میناب  در خصوص یک مطالبه چندساله مردم این منطقه در خصوص را دسترسی به این شهر اظهار داشت: روکش، و تعریض  و بهسازی را دسترسی به شهر کرگان یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه بودکه پس از سالها در حال اجرا است. 

 

وی افزود: در محور کرگان به میناب متاسفانه در طول سالیان گذشته شاهد حوادث تلخی بودیم که در پی آن جان بسیار از جوانان این منطقه را گرفت و با وجود اینکه این موضوع به یک مطالبه جدی تبدیل شده بود، برای ترمیم و روکش و یا بهسازی آن اقدامی نشده بود. 

 

شهردار شهر کرگان گفت: با پیگیریهای انجام شده توسط مسئولان شهرستان و شوراهای این شهر از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی سال ۱۴٠۱، روکش 5 کیلومتر این جاده از شهر کرگان به سمت میناب در حال انجام است. 

 

بلاک عنوان کرد: از جاده میناب به کرگان مردم ۱۵روستا و یک شهر با جمعیتی بالغ بر ۲٠ هزار نفر  استفاده می کردند که به علت تخریب و فرسودگی نیاز به ترمیم و روکش داشت. 

 

وی خاطر نشان کرد: کل جاده میناب به شهر کرگان ۲۲کیلومتر است که اجرای روکش این جاده در فاز اول سبب خوشحالی مردم این منطقه نیز شده است. 

 

شهردار شهر کرگان گفت: در سفر استاندار هرمزگان به شهر کرگان برای کلنگ زنی پروژه شیلات قول داده شده تا در کمیته برنامه ریزی ۸ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض و بهسازی جاده میناب به کرگان اختصاص داده شود. 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط