1402/03/20-16:04

جابجایی 4400 مسافر در مسیر بندرعباس - شارجه از ابتدای امسال

جابجایی 4400 مسافر در مسیر بندرعباس - شارجه از ابتدای امسال

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: چهار هزار و ۴۴۰ مسافر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در مسیر دریایی بندر شهید باهنر به شارجه امارات جابه‌جا شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان امروز در این خصوص اظهار کرد: مسیر دریایی بندر شهید باهنر به بندر شارجه در ترابری‌های بین‌المللی در ۲ ماهه امسال با افزایش ۳۸ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده است.

 

وی بیان کرد: مسافت این سفرهای دریایی در مسیر بندرعباس به شارجه ۱۳۰ مایل دریایی (۲۴۰ کیلومتر) است که امکان ۱۱ ساعت دریانوردی در پهنه آب‌های خلیج‌فارس را برای مسافران فراهم می‌کند.

 

مدیر بندر شهید باهنر اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون با روند صعودی در ترابری مسافر در مسیرهای داخلی و بین‌المللی، در مجموع ۹۶۷ هزار و ۱۷۰ مسافر از مسیر بنادر شرق استان رفت ‌و آمد کرده‌اند.

 

محمد حسینی تختی یادآورشد: بیش‌ترین آمار ثبت شده در مسیر دریایی بندر شهید حقانی به شهید ذاکری (قشم) و هرمز با ۶۳۹ هزار و ۹۳ مسافر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است.

 

وی گفت: در جزیره هرمز نیز ۳۲۳ هزار و ۶۳۷ مسافر از طریق بندر شهید باهنر به بنادر شهید حقانی و شهید ذاکری (قشم) جابه‌جا شده که ۲۹ درصد افزایش داشته است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط