1402/03/18-13:47

افتتاح ۱۰۲ پروژه محیط زیستی کشور با حضور سلاجقه

افتتاح ۱۰۲ پروژه محیط زیستی کشور با حضور سلاجقه

«علی سلاجقه» معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بندرعباس 102 پروژه محیط زیستی را با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان در 19 استان بصورت آنلاین افتتاح کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، 102 پروژه زیست محیطی با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان در 19 استان کشور پیش از ظهر امروز از مرکز هرمزگان و به صورت آنلاین با حضور سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست افتتاح شد.

سلاجقه در این آیین که در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس برگزار شد، عنوان داشت: سالانه ۱۸۵ هزار تن پلاستیک در کشور تولید می‌شود و در بخش‌های مختلف صنعتی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: آیین نامه کاهش مصرف کیسه های بلاستیکی در کشور آبان ماه ۱۴۰۱ ابلاغ شده که اتفاق مبارکی است و اجرای آن می تواند به حفظ و حراست از محیط زیست کشورمان کمک فراوانی کند.

 

سلاجقه از برگزاری چندین نشست بین المللی از سوی این سازمان در سال جاری نیز خبر داد و گفت: یکی از این نشست ها کنفرانس بین المللی «گرد و غبار» است که ۱۸ و ۱۹ شهریورماه امسال با حضور مقامات کشورها در تهران برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از اظهارتش با بیان این که مردم بهترین پشتوانه انقلاب و رهبری هستند و با حضور در تمامی صحنه‌های حساس ثابت کردند که پای این نظام ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: مسئولیت با خدمت صادقانه به مردم معنا پیدا می‌کند.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط