1402/03/16-10:37

مسیری ۱۸۰۰ کیلومتری برای جهاد پزشکی در بشاگرد

مسیری ۱۸۰۰ کیلومتری برای جهاد پزشکی در بشاگرد

گروه جمعیت مردمی احسان با یک تیم 30 نفره دندان پزشکی برای ارائه خدمات جهادی به مردم بشاگرد اردوی 6 روزه‌ای را در این شهرستان برپا کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، شهرستان بشاگرد یکی از مناطق کمتر توسعه یافته در کشور محسوب می شود که این روزها برای ارائه خدمات جهادی به مردم این منطقه، حضور گروههای جهادی زیادی را در روستاها و مرکز شهرستان شاهد هستیم.

این بار قرعه خدمت فی سبیل الله برای مردم شهرستان بشاگرد به نام گروه جهادی و جمعیت  مردمی احسان افتاد تا با حضور یک تیم ۳۰ نفره از دندان پزشکان،کارشناسان و روانشناسی در این شهرستان حاضر شوند و برای خدمت به مردم اقدام کنند.

 

 

احسان بهروزی فر مسئول گروه جهادی و جمعیت مردمی احسان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: این اردو متشکل از 30 نفر از تیم جهادی دندان پزشکی و کارشناسان مجرب است که توفیق شده است در این شهرستان حضور پیدا کنیم.

وی افزود: این چهارمین حضور گروه جهادی در شرق استان هرمزگان است که با ارائه خدمات به مردم برای مردم محروم روستائیان شهرستان بشاگرد اقدام می شود.

بهروزی فر بیان داشت: این گروه ۱۸۰۰ کیلومتر راه را به عشق مردم بشاگرد و برای خدمات رسانی به آنها پیموده است تا در حوزه دندان پزشکی  با خدماتی که می توان  برای مردم انجام داد یاری رسان آنها باشیم.

 

مسئول گروه جهادی  وجمعیت مردمی احسان با بیان اینکه  این برنامه برای سالهای آینده هم ادامه خواهد داشت گفت: با ارتباطی که توانستیم با مدیرکل تغذیه وزارت بهداشت برقرار کنیم وی کارشناس خود را به این منطقه همراه با این گروه جهادی اعزام کرد تا با پرسشنامه علمی وضعیت تغذیه این منطقه را به صورت پایلوت مورد بررسی قرار دهد .

وی از انجام کارهای فرهنگی توسط  طلبه های اعزامی با داشتن سطح علمی بالا  در این منطقه گفت : این گروه در مدت زمان حضور برای انجام برنامه های فرهنگی و اعتقادی در بین مردم برنامه های خودرا ارائه خواهند کرد.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط