1402/03/16-15:35

۷۰۰ کیلوگرم تریاک در میناب کشف شد

۷۰۰ کیلوگرم تریاک در میناب کشف شد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف قریب به ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در یک عملیات ضربتی پلیسی در شهرستان میناب خبرداد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال محموله مواد را از میناب به بندرعباس داشتند شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

 

وی افزود: در این رابطه، ۳ اکیپ از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عملیاتی مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس، ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان و محل دپو مواد با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام ودر یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل یکی از سوداگران ۶۹۷کیلو تریاک کشف و ضبط کردند که در این عملیات یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط