1402/03/09-19:41

دارندگان سلاح غیرمجاز نسبت به تحویل آن بدون مجازات اقدام کنند

دارندگان سلاح غیرمجاز نسبت به تحویل آن بدون مجازات اقدام کنند

فرمانده انتظامی میناب گفت: هم کسانی که نسبت به حمل و نگه داری سلاح مبادرت دارند برای تحویل بدون مجازات سلاح خود اقدام کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی این شهرستان در نشست هم اندیشی با خبرنگاران میناب در خصوص بررسی ارائه خدمات به مردم و اشراف و تسلط بر شهرستان با ایجاد یک شبکه منظم اظهار داشت: امروزه رسانه و فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است که اگر بتوانیم در این مقوله اقدام خوب و پیش قدم باشیم و در تولید محتوا و باز نشر آن اقدام شایسته ای را بکار گیریم خروجی خوبی را به دنبال خواهیم داشت.

 

وی افزود: امنیت روانی مردم یکی از موضوعات حساس برای ما محسوب می شود که دشمن از طریق جنگ روانی تلاش زیادی می کند تا بتواند امنیت روانی مردم را مخدوش و آرامش مردم را در هرجایی هدف قرار دهد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: رسانه های معاند که به صورت گسترده کار می کردند بزرگنمایی هایی را در خصوص این وقایع انجام می دادند که بتوانند مردم را ناامید کنند و این عملیات روانی بیشتر در بحث یاس و نا امیدی مردم بود که در این جلسه با حضور رسانه ها می خواهیم همانند سایر شهرستانها و استانهای کشور در بحث فضای مجازی اقدامات خوبی را انجام دهیم.

 

وی با بیان اینکه پلشتی ها و پلیدی ها وجود دارد که با اقدامات خوب و اطلاع رسانی های دقیق سبب آگاه سازی مسئولان باشیم، اظهار داشت: اقدامات و خدماتی را که مسئولان و خادمین شما در حال انجام هستند به زیبایی به تصویر بکشانیم و با قلم خود مردم را از اتفاقات خوبی که رخ خواهد داد، آگاه سازیم.

 

دشمن برای انتخابات بدنبال توطئه است

 

قاسمی به موضوع انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: دشمن با برنامه ریزی های خود از مدتها قبل به این موضوع ورود کرده است تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ جلوه دهد و انتخابات ما را وارد حاشیه کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میناب بیان کرد: مردم فهیم کشور اسلامی با حضورهمیشگی خود در همه صحنه ها و میادین مشت محکمی را به دهن دشمنان و یاوه گویان زده اند که سبب عقب نشینی دشمن از اقدامات خصمانه خود شده است که طبع آن ما هر روز در دیپلماسی های خارجی به موفقیت های زیادی دست پیدا می کنیم.

 

میناب در مدار توسعه قرار گرفته است

 

وی با بیان اینکه شهر میناب اکنون در مدار رشد و توسعه قرار گرفته که با تلاشهای فرماندار و سایر مدیران زمینه ترقی فراهم شده است، گفت: مردم شهرستان میناب مردم انقلابی و ولایی هستند که با حضور خود در همه صحنه ها همیشه حرفی برای گفتن دارند اما هنوز در بخشی از حوزه ها مشکلات و نواقصی وجود دارد.

 

در زمینه نصب دوربین های کنترلی و نظارتی به تلاش بیشتری نیاز است

 

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خاطر نشان کرد: ما در شهرستان میناب هنوز در بحث نصب دوربین نتوانستیم به توفیقاتی دست پیدا کنیم در حالی که برخی از اقدامات اولیه آن انجام شده است.

 

قاسمی گفت: شما رسانه ها با آحاد مردم جامعه در ارتباط هستید و به عنوان نماینده افکار عمومی در برقراری نظم و امنیت و پیشرفت و آبادانی با ما در ارتباط باشید که گاهی مشاوره های شما هم می تواند مفید شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه در برخی از نقاط شهرستان برای برقرای  نظم و امنیت و براساس فرهنگ های منطقه شاید در گذشته قصورهایی شکل گرفته است، گفت: به عقیده برخی از افراد در این مناطق که  یکی از باورها و فرهنگ غلط در این مناطق  هم نیز هست، داشتن سلاح بود.

 

وی افزود: داشتن سلاح در گذشته و یا اکنون عوارض هایی را در پی دارد که اگر این فرهنگ غلط در باور مردم اصلاح شود، در بحث توریستی شهرستان میناب نیز می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. 

 

مردم اسلحه های غیرمجاز را تحویل دهند

 

قاسمی با بیان اینکه ما اکنون در روستاهای ساحلی شهرستان بحث خلع سلاح را در پیش گرفته ایم گفت: اطلاع رسانی هایی را در این خصوص انجام داده ایم که با کمک رسانه های شهرستان می توان در این زمینه از طریق قلم و یا لسان و یا رسانه ها اطلاع رسانی های دقیق و بهتری انجام شود. 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میناب خاطر نشان کرد: حمل و یا نگه داری سلاح جرم محسوب می شود و از همه دارندگان سلاح درخواست می شود تا چناچه به مبادرت در نگهداری سلاح تا کنون داشته اند، سلاح خود را بدون هیچ گونه مجازات و یا جریمه تحویل دهند. 

 

وی در خصوص شغل کاذب و پرخطر قاچاق سوخت در میناب گفت: قاچاق سوخت که از سایر استانها سرازیر و از هشتبندی میناب عبور و به ساحل می رسد، شغلی کاذب است که در آینده سواد جامعه را تحت شعاع قرار می دهد. 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط