1402/03/08-14:48

روابط عمومی‌ها در مسیر جهاد تبیین، رسانه‌ها را تقویت کنند

روابط عمومی‌ها در مسیر جهاد تبیین، رسانه‌ها را تقویت کنند

مسؤول بسیج رسانه هرمزگان گفت: کار در رسانه به تمرکز و تعهد نیاز دارد و فعالان رسانه‌ای بخصوص در هرمزگان نشان داده‌اند که در هر عرصه‌ای که از آنها کمک گرفته شده، به‌خوبی پای کار آمده اند و در مسیر آگاه سازی جامعه به خوبی قدم نهاده‌اند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد رسول جلالی مسؤول بسیج رسانه هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: موضوع جهاد تبیین به ابزارها و لوازمی نیاز دارد تا رسانه های داخلی بتوانند بار این حرکت مهم و کلیدی را به خوبی پیش ببرند.

 

وی با بیان این که تجهیز و تقویت رسانه ها باید به عنوان یک راهبرد در کشور دنبال و اهالی رسانه برای تمرکز بر مبحث رسانه بتوانند از حداقل ها بهره مند باشند، عنوان داشت: حمایت از رسانه ها نه در شعار که باید به طور جدی در کشور پیگیری شود.

 

سرهنگ جلالی تصریح کرد: کار در رسانه به تمرکز و تعهد نیاز دارد و فعالان رسانه ای بخصوص در هرمزگان نشان داده اند که در هر عرصه ای که از آنها کمک گرفته شده، بخوبی پای کار آمده اند و در مسیر آگاه سازی جامعه به خوبی قدم نهاده اند.

 

مسؤول بسیج رسانه هرمزگان با تصریح بر این که تنوع سازی به فعالیت های رسانه ای در کشور به ابزار و تجهیزات و توجه ویژه تری نیاز دارد، گفت: کمک به ایفای مسؤولیت شایسته رسانه ها در کشور از جمله وظایف روابط عمومی ها است و باید رسانه و روابط عمومی در همکاری منسجمی با یکدیگر در خدمت بیان حق و حقیقت و دفاع از کارآمدی نظام جمهوری اسلامی باشند.

 

وی ادامه داد: بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدماتی که در 44 ساله پس از انقلاب اسلامی ارائه شده، به هنر ویژه ای نیاز دارد و دستگاههای مسؤول در این زمینه می بایست در تعامل با رسانه ها، به معرفی خدمات نظام و دستاوردهای آن اقدام کرده و این کار را بخشی از کارکرد اصلی خود بدانند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط