1399/11/27-21:41

جریمه تردد شبانه 21 تا 3 بامداد در بندرعباس اجرا می‌شود

جریمه تردد شبانه 21 تا 3 بامداد در بندرعباس اجرا می‌شود

فرماندار بندرعباس گفت: جریمه تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد در بندرعباس اجرا می‌شود و مردم سعی کنند تا خریدهای خود را از ابتدای صبح تا ساعت 20 مدیریت کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عزیزاله کناری صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: مردم همچنان از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنند.

وی افزود: محدودیت های شبانه برقرار است و مردم خریدهای خود را از ابتدای صبح و در ساعات مختلف از روز شروع و نهایت تا ساعت ۲۰ در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه نشوند.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: عادی انگاری این بیماری خطرات بسیار زیادی را در بر خواهد داشت و لطمات سنگینی به جامعه وارد خواهد کرد و این در حالی است که با اندک مراعات می‌توان سبب مهار این بیماری شد.

کناری خاطرنشان کرد: بهداشت به همراه نماینده اصناف از اماکن تجمعی سطح شهرستان بازدید بعمل آورد و تاکید لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک به افراد داشته باشد و همچنین نظارت کامل بر اجرای مراسمات عروسی در شهر و روستاها تا این مراسمات با حداقل نفرات و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک انجام شود و اگر در مراسم عروسی میهمانان مراسم به ویروس کرونا مبتلا شوند بانی مراسم به دستگاه قضائی معرفی خواهد شد.

وی تأکید کرد: استعمال قلیان در همه اماکن عمومی و ساحل ممنوع است و شهرداری، نیروی انتظامی و بهداشت ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

فرماندار بندرعباس درباره فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز گفت: فروشگاههای زنجیره ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک را در محیط فروشگاه مورد تأکید و نظارت قرار دهند.

کناری تأکید کرد: بهداشت نظارت و کنترل لازم را بر ورود مسافران خارجی در بنادر و فرودگاه داشته باشد و هنگام ورود آنها تست کرونا حتما گرفته شود و ضد عفونی و گند زدایی اماکن عمومی همچنان توسط دستگاههای متولی انجام شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط