1402/03/06-22:06

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب شد

با حکم استاندار هرمزگان مهدی زندیه وکیلی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز در حکمی "مهدی زندیه وکیلی" را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

 

در بخشی از حکم استاندار هرمزگان خطاب به سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان آمده است: 

 

با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان منصوب می‌گردید، انتظار می رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه‌های کشوری و لشکری و با بهره گیری از نیروهای مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل نمایید. 

 

همچنین اینک که به عنوان بخشی از بدنه دولت سیزدهم به خدمت مشغول هستید، امیدوارم با اتکال به ذات ایزد منان، خود را خدمتگزار صادق برای مردم شریف استان هرمزگان و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سربلندی جمهوری اسلامی ایران کوشا باشید توفیق روزافزون شما را آرزومندم.

 

مهدی زندیه وکیلی دارای سوابق متعدد مدیریتی در حوزه عمرانی است، از جمله سوابق وی می‌توان به معاونت عمرانی استانداری مرکزی از سال 96 تا دی ماه سال گذشته، معاون عمرانی استانداری سمنان از سال 94 تا 96، معاون عمرانی استانداری مرکزی از سال 92 تا 94، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان و رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان مرکزی می‌توان اشاره کرد. 

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان دارای مدرک دکتری تخصصی عمران مدیریت ساخت و پروژه بوده، در سوابق وی تدریس در دانشکده فنی امیرکبیر اراک و دانشگاه آزاد اراک نیز وجود دارد. 

 

 پیش از زندیه وکیلی، رضا مدرس عهده دار این مسئولیت مهم بود که توانست از خود عملکرد قابل تقدیری برجای بگذارد. 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط