1402/03/05-10:14

دستگیری سارقان «تی تی» در میناب

دستگیری سارقان «تی تی» در میناب

فرمانده انتظامی میناب از شناسایی و دستگیری 2سارق حرفه ای سابقه دار معروف به تی تی و یک مالخر با کشف 27 فقره سرقت در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب امروز اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان میناب، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و عوامل کلانتری 11 شهرستان قرار گرفت.  

 

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان میناب پس از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2سارق سابقه دار شدند و با هماهنگی قضائی در اقدامی به موقع و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند. 

 

فرمانده انتظامی میناب بیان کرد: سارقان پس از بازجویی تخصصی به 27 فقره سرقت با همدستی یک نفر مالخر اموال مسروقه معترف و پس ازهماهنگی و شناسایی محل اختفاء مالخر، موفق شدند نامبرده را به همراه انواع اموال سرقتی و دسته دوم دستگیر کنند.  

 

این مسئول انتظامی اظهار داشت: از جمله سوابق سارقان حرفه ای می توان به سرقت 2دستگاه موتور سیکلت، چندین فقره سیم وکابل برق، 2 دستگاه سیستم رایانه وکامپیوتر با متعلقات، 10متر لوله مسی اسپیلت، 2 دستگاه کولر گازی، قطعات میکسر، سنگ فرز، 20 شاخه میلگرد ساختمان، 5 حلقه لاستیک موتور سیکلت و خودرو ، شیرآلات منازل، کنتور آب، سیلندر گاز و ظروف و سایر وسایل خانگی اشاره کرد. 

 

وی با اشاره به کشف 27 فقره سرقت و مقادیری از اموال سرقتی، گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه 1 میلیارد و 670 میلیون ریال می باشد. 

 

سرهنگ قاسمی ضمن اینکه متهمان دارای سابقه سوء پیشینه می باشند، عنوان کرد: متهمین طی تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند. 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط