1402/03/05-13:11

مشکلات بوموسی در حضور مخبر بررسی می شود

مشکلات بوموسی در حضور مخبر بررسی می شود

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است مشکلات مردم بوموسی در حضور معاون اول رئیس جمهور نیز بررسی شود تا به زودی آنها را حل کنیم.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی امروز در خصوص سفر اعضای کمیسیون اصل ۹۰ به جزیره بوموسی، با تاکید بر اینکه مشکلات بوموسی به زودی برطرف می‌شود، اظهار کرد: مردم مشکلات مختلفی دارند اما واقعا کارهای اساسی و جدی در این جزیره صورت گرفته است. 

 

وی افزود: شان ملت ما بیش از این است و باید خدمات متنوعی به مردم داده شود امروز دشمنان کاری کرده‌اند که اقدامات مسئولان دیده نمی‌شود که این ظلم است خدمات عدالت مدارانه باید داده شود که خوشبختانه دولت سیزدهم بر این مدار گام برداشته است. 

 

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جزیره بوموسی تاکنون کارکرد نظامی داشته این جزیره جزیره نظامی است اما باید با حفظ وضعیت موجود زمینه حضور مردم در این جزیره فراهم شود چرا که بدون مردم نمی‌توان به رقم خوردن اتفاق خاص امیدوار بود. 

 

وی تاکید کرد: نباید ماموریت نظامی فعلی تقلیل یابد بلکه باید کاری کرد با حضور مردم تثبیت حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران را در این جزیره تقویت کرد، علاوه بر این تولد نوزادان، به چرخه در آمدن وضعیت اقتصادی هم می‌توان این کار را انجام داد. 

 

رئیس کمیسیون اصل نود اظهار کرد: قرار است مشکلات مردم بوموسی در حضور معاون اول رئیس جمهور نیز بررسی شود تا به زودی آنها را حل کنیم.

 

اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با همراهی استاندار هرمزگان از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و زیرساخت‌های حوزه برق، آب، بهداشت و درمان، گردشگری و مسکن شهرستان بوموسی بازدید و سپس در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کردند. اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی قرار است امروز عازم شهرستان جاسک شوند و از زیرساخت‌های حوزه انرژی شرق استان بازدید کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط