1402/03/05-14:10

بسته‌های ویژه توسعه شهرستان بوموسی طراحی و تدوین شده است

بسته‌های ویژه توسعه شهرستان بوموسی طراحی و تدوین شده است

استاندار هرمزگان گفت: بسته‌های ویژه توسعه شهرستان بوموسی طراحی و تدوین شده است و توسعه بوموسی باید در اولویت کار مسئولان باشد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در جریان تشکیل جلسه شورای اداره شهرستان بوموسی با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از رئیس و اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی که به مدت سه روز وقت گذاشته و برای بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این استان به هرمزگان سفر کرده‌اند تشکر میکنم، این سفر دقیقا بعد از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مجلس انقلابی است.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسات و سفرها شنیدن حرف مردم و احصا مشکلات و مسائلی است که مردم با آن مواجه هستند در جزیره ابوموسی هم مسائلی وجود دارد که باید این مسائل حل شود.

 

استاندار هرمزگان گفت: مشکلات و زیرساخت‌ها در همه جای کشور مورد نیاز است اما بوموسی با توجه به موقعیت ویژه در حوزه امنیت ملی و حساسیتی که بر روی آن وجود دارد باید در اولویت قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: چند بسته ویژه جزیره بوموسی طراحی و تدوین شده که می‌تواند به توسعه هر چه بیشتر این جزیره کمک کند، در این بسته‌ها مسائلی همچون تردد، مشوق سکونت، ایجاد شغل و طراحی محیط اقتصادی گنجانده شده است.

 

دوستی گفت: بوموسی چند ابر مسئله دارد، با توجه به اینکه حوزه نفتی سیری در حوزه شهرستان بوموسی قرار گرفته نیاز هست در مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال سهم خود را ایفا کند، اگر بتوان اکوسیستم مورد نظر را شکل داد می‌توان بر حل ابر مسائل جزیره امیدوار بود.

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط