1402/03/04-08:00

آب و فاضلاب قهرمان لیگ فوتسال ادارات رودان شد

آب و فاضلاب قهرمان لیگ فوتسال ادارات رودان شد

مسابقات لیگ فوتسال ادارات شهرستان رودان با قهرمانی آب و فاضلاب به پایان رسید.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، در  سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان هفته پایانی لیگ فوتسال ادارات شهرستان رودان برگزار شد.

طی دیدار های این هفته اتاق اصناف سه بر صفر در مقابل شهرداری رودان به پیروزی رسید و آموزش و پرورش نیز ۴ بر۳ بر آب و فاضلاب غلبه کرد.

این مسابقات با حضور ۵ تیم آموزش و پرورش، اتاق اصناف، شهرداری رودان ، آب و فاضلاب و بیمارستان امام علی علیه السلام به صورت دروه ای و رفت و برگشت برگزار شد.

در پایان این رقابت ها تیم آب و فاضلاب با کسب ۱۷ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد  پس از این تیم،  اتاق اصناف نیز با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و بیمارستان امام علی علیه السلام با ۹ امتیاز و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به آموزش و پرورش مقام سوم را کسب کرد.

آیین اختتامیه این مسابقات با حضور عبدالرضا سالاری فرماندار رودان، امیر دهباشی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رودان، هوشنگ کریمی  نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان رودان، مصیب داوری عضو شورای شهر رودان و حسین ندایی از پیشکسوتان با سابقه فوتبال رودان و هرمزگان برگزار شد و طی آن از سوی کمیته فوتسال شهرستان رودان از محمد رمون زاده ، نعمت عسکری، امین دهباشی،  علیرضا باقری، ابراهیم کمالی و محمد رضا سالاری به عنوان پیشکسوتان و فعالان ورزش فوتسال شهرستان تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط