1402/03/03-22:58

امضای تفاهم‌نامه 2100 میلیارد تومانی استانداری هرمزگان با نوسازی مدارس

امضای تفاهم‌نامه 2100 میلیارد تومانی استانداری هرمزگان با نوسازی مدارس

تفاهم‌نامه ای به ارزش دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در راستای احداث و تکمیل کلاس‌های درس در هرمزگان میان استانداری این استان و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به امضا رسید.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین مهدی دوستی استاندار هرمزگان و حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در تهران با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان و باوقار سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در قالب احداث، تکمیل، توسعه و تجهیز ۱۴۰۸ کلاس درس در هرمزگان، طی مدت ۲ سال منعقد شد.

 

این تعداد کلاس درس با اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طی مدت ۲ سال، با توافق ۵۰ درصدی هزینه‌ها از سوی استانداری هرمزگان و از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در استان و ۵۰ درصد دیگر از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور از محل منابع ملی تأمین و به فضاهای آموزشی استان هرمزگان افزوده می‌شود.

 سرانه فضای آموزشی در شهرک پیامبر اعظم و شهرستان‌های میناب و قشم بسیار کم بوده که این تفاهم‌نامه در راستای توسعه عدالت آموزشی، محرومیت‌زدایی و توزیع مناسب جغرافیایی مدارس در استان هرمزگان منعقد شده و زمینه‌ساز جمع‌آوری کلاس‌های کانکسی در مدارس دایر و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در استان با انعقاد این تفاهم‌نامه خواهد بود.

 احداث، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه کلاس مدارس، تجهیز مدارس در مناطق محروم از اهم موارد دیده‌شده در این تفاهم‌نامه می‌باشد که مورد تأکید ویژه استاندار هرمزگان و رئیس نوسازی مدارس کشور بوده است.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط