1402/03/04-09:57

پیام وزیر بهداشت به جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان

پیام وزیر بهداشت به جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان

عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان تأکید کرد: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در گام دوم انقلاب اسلامی در سایه توجه به معنویت و درک و ترویج معارف نورانی حق میسر است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اختتامیه جشنواره صحیفه سجادیه در بندرعباس، پیامی ارسال کرد.

 

جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان پیام وزیر بهداشت را قرائت کرد.

 

 غلامعلی جاودان  در آغاز مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان شرکت کننده و دستندرکاران برگزاری این جشنواره پیام وزیر بهداشت را قرائت کرد.

 

متن پیام دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شرح ذیل می باشد:

 

صحیفه سجادیه اثر گرانقدر حضرت علی بن الحسین امام سجاد (ع)، گنجینه ی دعاهای جانفزا و هدایت زایی است که از آن امام همام به جا مانده و تصویری ناب و نورانی از معارف را در ساحت های متنوع ذکر، علم، اخلاق و عرفان فراروی مسلمین جهان نهاده است.

 

اینک که مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسر کشور با شعار "خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی" و با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است، وظیفه خود می دانم از همه دست اندرکاران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دانشگاه  و مراکز آموزش عالی، انجمن ها، تشکل ها و پدید آورندگان آثار به ویژه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  علوم پزشکی هرمزگان و ریاست محترم این دانشگاه قدردانی نمایم.

 

امید است تلاش های صورت یافته برای درک و ترویج معارف نورانی مندرج در صحیفه سجادیه، در نزد آن امام بزرگوار مقبول و ماجور افتد و مایه سعادت و رستگاری باورمندان به مکتب جاودانه اسلام باشد.

 

همایش صحیفه سجادیه از صبح امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی و نیز دانشجویان و دانشگاهیان در سالن حوزه علمیه خواهران بندرعباس در حال برگزاری است.

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط