1402/03/04-10:55

بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از جزیره بوموسی

بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ از جزیره بوموسی

رییس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری جزیره بوموسی بازدید کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از جمله نصراله پژمانفر، علی خضریان و الهام آزاد صبح امروز با همراهی مهدی دوستی استاندار هرمزگان از زیرساخت های جزیره بوموسی بازدید کردند.

 

بررسی مسائل و مشکلات مردم ساکن در این جزیره و نیز اقدامات انجام شده در راستای مسکونی سازی جزایر از جمله دیگر برنامه های سفر کمیسیون اصل 90 به جزیره بوموسی است.

 

اعضای این کمیسیون امشب نیز در نشست ویژه شورای فرهنگ عمومی هرمزگان حضور می یابند.

 

همچنین سفر به جاسک و بازدید از بنادر شهید باهنر و شهید رجایی و پالایشگاههای نفت بندرعباس و نفت ستاره خلیج فارس از دیگر برنامه های سفر کمیسیون اصل 90 به هرمزگان اعلام شده است.

 

کمیسیون اصل نود یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی است که وظیفه محول شده به مجلس در اصل نودم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را انجام می‌دهد. بر اساس ماده ۴۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی به منظور ساماندهی و کارآمدسازی مجلس و نمایندگان آن تشکیل می‌شود.

 

این کمیسیون در رابطه با نظارت بر عملکرد قوه مجریه، قوه قضاییه و قوه مقننه (از جمله خود مجلس) طبق اصول مختلف قانون اساسی به ویژه اصل نودم آن اقدام می‌کند.

 

 

 

 

 

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط