1399/11/17-14:35

تجلیل از افتخارآفرینان فوتسال رودان و آیندگان هرمزگان

آئین تجلیل از ورزشکاران و افتخارآفرینان تیم های فوتسال بانوان هیات فوتبال رودان و آقایان آیندگان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، نماینده هرمزگان در مجلس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

 

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این مراسم گفت: همانطور که در زمینه های مختلف هرمزگان مستعد است و هرجه بیشتر ورود می کنیم با پتانسیل های کم نظیری برمی خوریم در حوزه ورزش هم با فراهم کردن حداقل ها شاهد درخشش ورزشکاران هرمزگانی در سطوح مختلف هستیم.

فریدون همتی با بیان اینکه در حد قابل قبولی در زیرساخت های ورزشی استان هرمزگان اقدامات مناسبی صورت می گیرد، تصریح کرد: اما هرمزگان با تمامی زیرساخت ها باید اقدامی اساسی صورت می گرفت و با مشورت مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به این نتیجه رسیدیم با کمک بنگاه های اقتصادی شرکتی فرهنگی ورزشی تشکیل تا در پنج سال آینده مانند خوزستان و اصفهان در ورزش کشور بدرخشیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: این اقدام در حال پیگیری است و امیدوارم این موضوع هرچه زودتر عملی شود و بتوانیم حوزه های مختلف ورزش را پوشش بدهیم و سرمایه های انسانی خود را در گمنامی رها نکنیم.

وی با اشاره به اینکه نباید استعدادی در ورزش هرمزگان به دلیل نداشتن شرایط مالی از بین برود، خاطرنشان کرد: امیدوارم این برنامه ای که در حال عملیاتی شدن است به یادگار بماند و در آینده اخبار خوشایندی از ورزش هرمزگان به گوش برسد.

همتی با بیان اینکه هر پیشنهادی به ذهن فردی برای رشد ورزش می رسد آماده شنیدن و عملی کردنش هستیم، افزود: من از هر مصوبه یا قانونی که منجر به توسعه ورزش هرمزگان شود، استقبال می کنم.

ورزش برای حمایت از استعدادها است و نه برای انتخابات یا طمع شخصی

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: سطح استعداد در استان هرمزگان در تمامی رشته های ورزشی بسیار بالاست که علاوه بر بندرعباس شاهد موفقیت فوتسال بانوان رودان هم هستیم.

احمد مرادی با بیان اینکه ورزشکاران نیاز به حامی و پشتیبان واقعی دارند، خاطرنشان کرد: اگر پشتیبانی لازم از ورزشکاران بانوان و آقایان صورت بگیرد به طور حتم دستیابی به موفقیت دور از دسترس نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هرجا حمایت صورت گرفته شاهد شکوفایی استعدادها بودیم، تصریح کرد: استاندار به تنهایی نمی تواند حمایت کند بلکه باید همگی دست به دست دهیم تا بتوانیم ورزش استان را به سرمنزل مقصود برسانیم و نباید ورزش را در دستان اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی تنها بگذاریم.

وی ادامه داد: ورزشکاران معلول هرمزگانی درخششان سبب شد انگشت ها به دهان بماند و کسی باور نکند هرمزگان می تواند در ورزش چنین رشدی داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه استاندار توانست بخشی از صنایع هرمزگان را مجاب به حمایت از ورزش کند، اضافه کرد: وقتی بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان پای کار باشند دیگر ورزشکاران دغدعه تامین هزینه ها را ندارند.

وی با اشاره به اینکه از سیاسی کردن ورزش بیزارم، اظهار کرد: نباید ورزش را برای انتخابات یا طمع شخصی بخواهیم بلکه برای حمایت از استعدادها باید کمک کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فعالیت رنجبریان در این مدت در هیات فوتبال هرمزگان ستودنی است، عنوان کرد: باید باشگاه های ورزشی را از لحاظ اقتصادی تقویت کنیم تا سرنوشت آذرخش بندرعباس دیگر تکرار نشود و آیندگان هرمزگان را تنها نگذاریم.

25 میلیارد تومان پروژه در حوزه ورزش و جوانان در دهه فجر افتتاح می‌شود

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در دهه مبارک فجرافتتاح ۲۳ پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در حوزه ورزش و جوانان استان هرمزگان به بهره برداری می رسد.

محمودرضا امیاری افزود: در دهه مبارک فجر نیز برنامه های متنوعی علی رغم شیوع کرونا تدارک دیدیم.

وی با بیان اینکه ۳۷۵ برنامه ورزشی، فرهنگی و جوانان در سراسر استان هرمزگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود، تصریح کرد: در این بین از برگزاری مسابقات ملی، استانی و محلی تا میزبانی از اردوهای تیم ملی در استان هرمزگان نیز برنامه ریزی شده و امیدوارم بتوانیم با یک چشم انداز مناسب بتوانیم بیشترین بهره را در دوران شیوع کرونا ببریم.

امیاری با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر نیز ۲۳ پروژه با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در حوزه ورزش و جوانان استان هرمزگان به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: انتظارات همواره از ورزش و جوانان زیاد است اما علی رغم تمامی مشکلات و بضاعت و شرایط سخت کرونا در حد توانمان نگذاشتیم خللی در بحث توسعه زیرساخت ها و اعزام تیم های ورزشی رخ دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در خصوص وعده استاندار هرمزگان برای تشکیل شرکت فرهنگی ورزشی متشکل از بنگاه های اقتصادی استان برای حمایت از ورزش حرفه ای، بیان کرد: به طور حتم این موضوع دستاورد بزرگی برای ورزش استان محسوب می شود و شاید کمتر چنین اتفاقی در کل کشور دیده باشیم.

وی ادامه داد: این اقدام استاندار هرمزگان نشان از حمایت تمام قد وی از ورزش و دغدغه مسئولان استان به امر موفقیت در آن است که باید این فرصت را مغتنم بدانیم و برای توسعه ورزش و موفقیت در ورزش حرفه ای برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم این خواسته و تلاش به حق استاندار هرمزگان را به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/ 88055

نظرات

captcha

اخبار مرتبط